Food, Persoonlijk, WeightWatchers

Eetdagboek Bibian #2

Na Manon was het weer een keer mijn beurt om een eetdagboek bij te houden. Kijken jullie mee naar wat ik afgelopen week heb gegeten? Vanaf zaterdag heb ik Manons boost gevolgd, ik ben heel benieuwd morgen op de weegschaal!

Maandag 27 Januari
dag1
Ontbijt: Een bakje kwark met een mandarijntje.
Lunch: Een omelet met ham, kaas, ui en kruiden en een grote pot thee (ik drink veel te weinig en met zo’n pot gaat het redelijk goed).
Diner: Nasi, ja meer kan ik er niet van maken haha.
Tussendoor: Als tussendoortje at ik ’s avonds bij de tv een lekkere kokosreep van de Weight Watchers, super lekker!

Dinsdag 28 januari
dag2
Ontbijt: Van de geboorte van River had ik nog veel muisjes over, ik dacht laat ik een keer wat anders ontbijten. Dus ik koos voor 2 beschuitjes met boter en muisjes.
Lunch: Als lunch at ik ricotta pancakes, JUM!
Diner: Zuurkoolschotel met spekjes, ananas en kaas.
Tussendoor: ’s Avonds nam ik een lekker zakje Weight Watchers chips.

Woensdag 29 januari
woensdag goed
Ontbijt:
Daar zijn ze weer, de beschuitjes. Deze keer 2 beschuitjes met jam delight
Lunch:
Als lunch at ik twee boterhammen, 1 met Filet Americain en 1 met Spinata Romana
Diner:
Zoals elke woensdag, al 28 weken lang eet ik twee broodjes Filet Americain als avond eten, yummie!
Tussendoor: ’s Avonds deelde ik met mijn vriend een klein bakje chips

Donderdag 31 januari
donderdag
Ontbijt:
Ik kon het niet laten en at een beschuitje met een half plakje kaas en een smoothie waarvan de foto op mysterieuze wijze is verdwenen
Lunch:
Als lunch 4 crackers met Filet Americain en véél peper
Diner:
Aardappelballetjes, sugarsnaps en een kipworstje, deze was trouwens erg lekker!
Tussendoor:
’s Ochtends at ik een banaantje en in de avond bij Manon een lekker zakje WW chips en een glas fanta

Vrijdag 31 januari
eetdagboek vrijdag
Ontbijt:
Een smoothie met verse mango.
Lunch:
We hadden nog veel eieren, dus ik besloot weer een omelet te maken.
Diner:
De 14 punten pizza uit Duitsland!
Tussendoor:
Tja, en toen gingen we met de vriendjes naar de Mac, Manon en ik besloten samen een Mc Flurry Americain Cookie te delen, best netjes toch? Verder nog een bakje vers fruit.

Zaterdag 1 februari
eetdagboekzaterdag
Ontbijt: Vandaag begon ik met de boost van Manon, 3 dagen iets minder koolhydraten tot me nemen en gezondere keuzes maken. Ik begon de dag met een bakje kwark met een sinaasappel en een beschuitje met een half plakje 30+kaas.
Lunch: Een lekkere dikke omelet met quinoa en hamreepjes, erg lekker! En van de quinoa proef je niks, ideaal!
Diner: Als avondeten maakte ik courgettesoep en een balletje gehakt van extra mager gehakt. Als toetje nam ik een lekkere bak kwark met verse mango.
Tussendoor: Als avondsnack mocht ik een klein bakje pinda’s en één stukje 80% pure chocolade, oeps deze was al in mijn mond verdwenen voordat de foto gemaakt werd haha.

Zondag 2 februariPicMonkey Collage
Ontbijt: Magere kwark met een sinaasappel.
Lunch: Het moest een omelet worden, helaas ging het niet helemaal goed haha, dus eieren met ham, spinazie, quinoa en paprika.
Diner: Tomatensoep met een klein beetje vermicelli en zelfgemaakte krabsalade.
Tussendoor: Wat pinda’s en een stukje pure chocolade.

Dat was mijn eetdagboek van afgelopen week. Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft, maar dat lezen jullie vrijdag op onze blog. Ik vond de boost van Manon wel meevallen, alleen miste ik heel erg de cola light (heel slecht ik weet het) en mijn crackers met filet. Al met al gingen de 3 dagen best snel voorbij en ik hoop dus dat het net zo’n mooi resultaat geeft als bij Manon. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en wie weet tot het volgende eetdagboek!

liefsbibian

Vorige blog Volgende blog

Ook leuk om te lezen!

12 reacties

  • Reageer Sara 4 februari 2014 om 15:07

    altijd leuk om te zien! Al vind ik wel dat jullie weinig groente en fruit eten, maar dat komt misschien omdat ik het eigenlijk bij elke maaltijd toevoeg + tussendoortjes.

    • Reageer Bibian Sloot 4 februari 2014 om 15:10

      Als tussendoortj eet ik meestal fruit overdag, maar daar maak ik niet altijd een foto van. Qua groente, ja je moet er fan van zijn. Ik doe mijn best haha liefs

  • Reageer Chantal 4 februari 2014 om 16:08

    Leuk om weer te lezen.
    Beschuit heb ik nog nooit als ontbijt gegeten…vult dat wel een beetje?
    Ik hoop ook voor jou op een mooie knaller morgen!

    • Reageer Bibian Sloot 4 februari 2014 om 16:44

      het vult redelijk, je moet daarna niet de marathon gaan lopen haha. Ik ben er bang voor, heb ondertussen keer op weegschaal gestaan en het was niet denderend. Ahja vorige week had ik al een kilo, dus mag niet klagen. Stond ook niet stil. liefs

  • Reageer jenna 4 februari 2014 om 17:01

    Wat ziet er allemaal lekker uit zeg! Is wel goed vol te houden ofniet. Ik ben nu aan de sonja van de lidl hahaha. Maar denk dat ik toch ook maar aan de weight watchers ga 😀

    • Reageer Bibian Sloot 4 februari 2014 om 17:06

      Ja sonja is eigenlijk een crash dieet en dat is weight watchers niet.. Neem gewoon eens een keer een kijkje bij een cursus!

  • Reageer Dita 4 februari 2014 om 20:23

    Ziet er lekker uit, de foto’s zijn trouwens op mobiel een beetje uit proportie 😉

    • Reageer Manon 4 februari 2014 om 20:55

      Dankje voor je melding, ik ga er even naar kijken!

  • Reageer Kim 5 februari 2014 om 21:23

    Als eerste wil ik even zeggen dat ik jullie blog erg leuk vind!
    Ik vroeg me af wat voor kwark je eet?
    Ik had magere naturel kwark en vond die niet te eten… Erg zuur.

    • Reageer Bibian Sloot 5 februari 2014 om 21:29

      Dankjewel voor het compliment. Ik eet de magere Franse kwark van de AH, of die Yogood 0% die je ook bij de Ah kan krijgen. Beide niet zuur en gewoon lekker romig. liefs

  • Reageer Healthy Mommy 6 februari 2014 om 20:03

    Volgens mij.. Als ik de foto’s goed bekijk heb ik een medestander gevonden in witte dingentjes van je mandarijn en sinaasappels pulken. Haha! Herkenbaar!
    Fan van dit soort diëten ben ik, als fitness instructor en personal trainer, totaal niet maar het is in ieder geval beter dan de bekende crash diëten en jullie sporten er natuurlijk wel goed bij! 😉

    • Reageer Bibian Sloot 6 februari 2014 om 20:30

      Haha ja ik snijd de schil er gewoon van af.. Brrr haha

    Laat een reactie achter

    CommentLuv badge