Een kijkje in het leven, Persoonlijk

Een kijkje in het leven van… Manon #18

Goedemorgen! Op onze blog hebben jullie misschien niks in de gaten gehad, maar ik ben van maandag 21 juli tot afgelopen vrijdag (1 augustus) naar Frankrijk geweest! Samen met mijn vriend en mijn ouders zijn we naar Zuid-Frankrijk geweest, om precies te zijn naar Mandelieu-la-Napoule, een plaatsje dichtbij Cannes.
Ik vond het niet nodig om op internet vertellen dat ons huis onbewoond was natuurlijk, vandaar dat ik niets verteld heb van te voren.
Morgen zal ik meer laten zien en vertellen over mijn vakantie maar voor nu deel ik mijn afgelopen week zoals jullie van ons gewend zijn!

kijkje5Op maandag hadden we eerst een rustig ochtendje aan het zwembad/strand: op deze manier hebben we grotendeels onze vakantie doorgebracht!

kijkje1Lezen, lezen, lezen! ’s Middags gingen we naar Cannes, hier zag ik deze geweldige roze auto haha.

kijkje2Yay, mijn naam staat ook op een cola-flesje. Leuk als in in Frankrijk bent dat er dan wél dingetjes te vinden zijn met de naam Manon! Dinsdag hadden we een luie dag aan het strand.

kijkje3Lekker decadent lunchen aan het strand. We hadden een clubsandwich, yum. Wel ERG VEEL haha. ’s Avonds na het eten zaten we vaak nog even bij mijn ouders op het balkon wat drinken/kletsen/niksen. Gezellig!

kijkje4Woensdag had ik dit lekkere ontbijtje, chocoladebroodjes, zoooo lekker! Daarna gingen we naar Monaco…

kijkje6Donderdag hadden we ons laatste volle dagje in Frankrijk. We lunchten met lekkere baguettes en Boursin! Ook maakte ik de tweede foto haha.

kijkje8Ik mis de poezen altijd ontzettend als ik weg ben maar gelukkig hadden ze de allerbeste oppas die ze maar konden krijgen! Mijn zusje stuurde elke dag een uitgebreid fotoverslag als ze weer was langs geweest.

kijkje7Nog even lekker douchen en daarna het bed in. Heerlijk zo’n grote hotel-badjas en fluffy krakende dekens (we hadden airco dus we konden lekker onder de dekens liggen!).

kijkje9Vrijdag hebben we de HELE DAG in de auto gezeten. We vertrokken om half 8 ’s morgens en kwamen rond half 11 ’s avonds aan. We waren zo gaar al een kneudel. Een ijsje ging er in de auto wel in en natuurlijk hoort MacDonalds er ook bij…

kijkje10Zaterdag stond in het teken van opruimen, wassen en boodschappen doen. Bleeeeeeh!

kijkje12Zondag moest Robert weer voetballen voor het eerst dit seizoen. Ik was lekker alleen thuis en heb niet zoveel uitgevoerd. Lekker in bad geweest met een maskertje op mijn gezicht en in mijn haar, een middagdutje gedaan en lekker gerommeld in huis. We kochten deze “tank” (haha) bij de Hema want ik drink superslecht. Dit maakt het toch een stukje leuker en makkelijker om goed te drinken. Er zit trouwens een klein beetje limonadesiroop in, water krijg ik écht niet weg, brrr. Beter iets dan niets!

Morgen deel ik meer van mijn vakantie, inclusief een leuke vlog!

liefsmanon kopie

Vorige blog Volgende blog

Ook leuk om te lezen!

22 reacties

• Reageer Kelly caresse 4 augustus 2014 om 06:38

Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad! Die foto met dat zonnebrand hartje op je buik is zo cute! Ben benieuwd naar de vlog
    Kelly caresse onlangs geplaatst…Mommy monday : DIY zelf wasmiddel maken met de Zwitsal geurMy Profile

Oh het ziet er echt uit als een heerlijke vakantie! Lijkt mij heel leuk om in dat gebied te zitten en dagjes de bekende plaatsen te bezoeken. Lijkt me een lange rit voor je, maarja dat hoort erbij!

• Reageer Pauline 4 augustus 2014 om 07:37

O heerlijk zeg even op vakantie geweest te zijn! Ik mis onze poes ook altijd als we weg zijn, gelukkig ook hier lieve oppas met fotos ;).
    Pauline onlangs geplaatst…Fotodagboek #31My Profile

• Reageer Geertje 4 augustus 2014 om 07:46

Zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad! En dat buikje (met hartje) mooi hoor… Dit soort foto’s / momenten moet je vooral heel erg koesteren!
    Geertje onlangs geplaatst…Plog: 1 Augustus 2014My Profile

• Reageer Miranda 4 augustus 2014 om 08:05

Wat een fijne foto’s, heerlijke vakantie heb je gehad:)
    Slim dat je het niet bekend had gemaakt op de blog!
    Wanneer wij op vakantie zijn mis ik onze hond ook altijd heel erg:) herkenbaar dus!
    Miranda onlangs geplaatst…Dit heb je gemist toen je op vakantie was #1My Profile

• Reageer Angela 4 augustus 2014 om 08:07

Jullie hebben zo te zien een heerlijke vakantie gehad! Ik mis m’n katje ook heel erg als we eg zijn, maar gelukkig is m’n moeder de beste oppas 🙂
    Angela onlangs geplaatst…Boek review: The Honest Life van Jessica AlbaMy Profile

• Reageer Miranda 4 augustus 2014 om 08:21

Leuke week zo te zien! Die hartjes foto is ook geniaal. En goed dat je meer probeert te drinken hopelijk helpt de tank erbij.
    Miranda onlangs geplaatst…Change my diaper pop/ discussie uit de krant.My Profile

Leuke foto’s! Ik zou die tap vam de Hema ook bijna kopen, zo leuk! Misschien dat ik die toch nog haal

Oh, die vakantie ziet er zalig uit!
    En die drinktank, hmm, eens zien of we die hier ook hebben…
    Inge onlangs geplaatst…Nieuwe reisbestemmingMy Profile

• Reageer Marion 4 augustus 2014 om 09:43

Leuk man al die vakantiefoto’s die voorbij komen op al die blogs! Wij gingen vroeger ook altijd naar Zuid-Frankrijk. Zo mooi daar. Nu weer lekker thuis bij je poezebeesten 🙂
    Marion onlangs geplaatst…Loving Lazy SundaysMy Profile

Zo leuk dat jullie Cannes en Monaco bezocht hebben! 🙂 en voor de rest lekker genieten en luieren aan het strand en zwembad, zaaalig! Ben al benieuwd naar je vlog! 🙂
    kim onlangs geplaatst…Shoplog: juli 2014My Profile

• Reageer Anne Solveig 4 augustus 2014 om 10:06

Wat heerlijk dat je op vakantie bent geweest, had er inderdaad vrij weinig van gemerkt! Dat Hema drink-ding is super leuk!
    Anne Solveig onlangs geplaatst…On my Ebay wishlist #03 – Kimono’s, zonnebrillen en Victoria SecretMy Profile

• Reageer Mama's Jungle 4 augustus 2014 om 10:54

Wat fijn, zo lekker op vakantie. En verder handige ‘tank’. Zag ‘m laatst ook al staan op een tuinfeestje, echt superleuk.
    Mama’s Jungle onlangs geplaatst…3 kapsels bij dun, stijl, vlassig en weinig haar (ik stond niet vooraan, nee)My Profile

• Reageer Janouk (Red Fashion Head) 4 augustus 2014 om 13:06

Zo te zien heb je heerlijk genoten! En oh em gee, die roze mini, HEBBEN!!!
    Janouk (Red Fashion Head) onlangs geplaatst…DIY: Van saaie strandtas naar hippe Ibiza bagMy Profile

• Reageer Judith 4 augustus 2014 om 15:32

Heerlijk dat jullie even weg zijn geweest! Die roze mini is geweldig! Liefde voor je (mega grote?) poezen 😉
    Judith onlangs geplaatst…Shoplog Interieur 3.0My Profile

Oh die tank ga ik ook halen ik drink ook superslecht en heb vaak hoofdpijn en nu ik zwanger ben moet ik gewoon meer drinken idd goede tip

Leuk overzicht!
    Jenn onlangs geplaatst…Review sportarmband + WINACTIE!My Profile

• Reageer Jenny 4 augustus 2014 om 19:19

Zo gaar als een kneudel hahaha, leuke vakantie foto’s verder!
    Jenny onlangs geplaatst…Flog: mijn week in foto’sMy Profile

• Reageer Eline 4 augustus 2014 om 21:45

Ziet eruit alsof je heerlijk gerelaxed hebt!
    Eline onlangs geplaatst…Kwarkdip, een gezond sausjeMy Profile

• Reageer Marloes/GLAMOURMOES 4 augustus 2014 om 21:49

Hele leuke foto’s! Lekker genoten van je vakantie volgens mij!
    Marloes/GLAMOURMOES onlangs geplaatst…Review: Rituals Fortune ScrubMy Profile

• Reageer Chantall 5 augustus 2014 om 09:11

Wat een heerlijke foto’s! Ik heb jullie blog net ontdekt, super leuk! Jullie hebben er een volger bij 😀

Liefs Chantall

• Reageer Linda 5 augustus 2014 om 11:08

Leuk om te zien! En herkenbaar van dat drinken… ik heb nierstenen sinds een paar maanden en moet nu 2-2,5 liter drinken. Pfff… als ik ’s morgens niet begin mislukt het de hele dag…