Filmpje, Food, Persoonlijk

Eetdagboek van 2 dagen – afvaldagboek

eetdagboek2dagen
Zoals jullie weten ben ik al een tijdje bezig met afvallen op mijn eigen manier. Even geen WeightWatchers of Killerbody’s of Modifast (:’-D) maar gewoon gezondere keuzes maken. Het gaat me eerlijk gezegd best wel goed af en ik kreeg regelmatig de vraag wat ik nou zoal eet op een dag. Ik besloot om twee thuisdagen vast te leggen wat ik eet. Dit is mijn manier van afvallen en ik voel me hier heel erg prettig bij. Ik sta altijd open voor goede tips en ideeën!

Vorige blog Volgende blog

Ook leuk om te lezen!

17 reacties

  • Reageer Josan 20 oktober 2016 om 06:29

    Ik heb nog nooit bloemkoolpizza gegeten. En als ik eerlijk ben, lijkt me dat ook best heel raar. Ook al klinkt het uitermate gezond. Dat is waarschijnlijk ook het probleem. Pizza mag ongezond zijn van mij.
    Josan onlangs geplaatst…Huh waarom krijg ik nu een oproep voor de griepprik?!My Profile

    • Reageer Bibian 20 oktober 2016 om 10:30

      Haha nou hij is niet super gezond hoor maar wel gezonder! Er zit nog steeds meel etc. In de bodem alleen wat minder en dus met bloemkool! Gewoon een goed alternatief als je gezonder bezig bent en wat kilo’s kwijt moet 🙂

  • Reageer Nicole 20 oktober 2016 om 06:44

    Die bloemkoolpizza ziet er goed uit eigenlijk, ik maak m’n pizza meestal met een wrap maar dit is ook wel een leuke variant!
    Nicole onlangs geplaatst…Shoplog Action | Familyplanner en XL agendaMy Profile

  • Reageer Dita 20 oktober 2016 om 06:59

    Ziet er lekker uit! Die bloemkoolpizza wil ik ook eens proberen.
    Dita onlangs geplaatst…Lunch tips baby’s (vanaf 8 maanden)My Profile

  • Reageer Nicole @ Everyday-Life.nl 20 oktober 2016 om 07:53

    Ik lust geen bloemkool maar die pizza wil ik wel eens proberen!
    Nicole @ Everyday-Life.nl onlangs geplaatst…Even bijpraten: Heel veel spanning, nieuwe auto en blog!My Profile

  • Reageer Annemijn 20 oktober 2016 om 07:56

    Klinkt lekker hoor! Ik wil zelf ook nog eens bananenbrood maken. Ben ook erg benieuwd naar de bloemkoolpizza. Koop je die bodem ook bij albert Heijn?
    Annemijn onlangs geplaatst…Halloween DIY: Wat kun je doen met pompoen?My Profile

    • Reageer Bibian 20 oktober 2016 om 10:30

      Jaa gewoon bij de Albert Heijn!

  • Reageer Vanessa 20 oktober 2016 om 08:17

    Leuk om een eetdagboek in videovorm te zien 🙂 Je bent nog steeds goed bezig want ik zie veel gezonde dingen voorbijkomen. Fijn dat je nu een eigen manier van afvallen hebt gevonden. Gezonde keuzes maken is heel belangrijk op lange termijn.
    Vanessa onlangs geplaatst…Leuke dingen om thuis te doen in de herfstMy Profile

  • Reageer Loes Johanna 20 oktober 2016 om 08:23

    Ben ook heel benieuwd naar de bloemkoolpizza, lijkt me lekker en is natuurlijk een stuk gezonder!
    Loes Johanna onlangs geplaatst…Bruiloft: het aanzoekMy Profile

  • Reageer Mirjam 20 oktober 2016 om 10:59

    Ik vind het echt leuk voor je, dat je nu je eigen manier hebt gevonden om af te vallen! Knap ook, tussen alle reilen en zeilen met de kids en je werk door.
    Gezondere keuzes maken klinkt gewoon als iets van jezelf en dat houd je denk ik ook het langst vol.
    Toppie! 🙂

  • Reageer Gerdi 20 oktober 2016 om 14:35

    Super goed dat je nu je eigen manier hebt gevonden in het afvallen! En ik wil binnenkort de bloemkoolpizza eens uitproberen!
    Gerdi onlangs geplaatst…Speelgoed | Waar speelt Senn graag meeMy Profile

  • Reageer Anneleen 20 oktober 2016 om 14:38

    Leuk om te zien! En wat ben je goed bezig, Bibian! Mag je trots op zijn hoor ! 🙂
    Anneleen onlangs geplaatst…Een snap’je uit mijn leven #2My Profile

  • Reageer Marike 20 oktober 2016 om 16:19

    Leuk om te zien, die pizzabodems wil ik ook een keer proberen! En lief, je kindjes op het einde (en tussendoor: ‘je hoort de kindjes’) 😉

  • Reageer Cees 20 oktober 2016 om 17:32

    Leuk om te zien wat je eet, en dat je je draait vindt met gewoon gezond eten. Lijkt mij de meest verstandige weg naar duurzaam gewichtsverlies. Zomaar een tip: ik zou bij het ontbijt iets meer koolhydraten/vezels eten en wat minder (fruit)suiker. Dus bijvoorbeeld wel de banaan en de kwark, en daarbij wat havermout of muesli (zonder noten of rozijnen etc) en evt een paar van die ongebrande noten. Vult meer, minder suikers, minder snel weer trek/honger. Verder: top bezig!!

  • Reageer Loes 21 oktober 2016 om 17:55

    Gek om te kijken naar wat andere mensen eten, maar wat vind ik het leuk! Het brengt je echt op ideeën en nieuwe recepten. Toppie.
    Loes onlangs geplaatst…NYX SOFT MATTE LIP CREAM CANNESMy Profile

  • Reageer Caro 22 oktober 2016 om 20:27

    Vind ik heel leuk om te zien. Ik haal er ook weer inspiratie uit!

  • Reageer Dees 25 oktober 2016 om 10:53

    ik vind het altijd leuk om eetdagboekjes te zien (of te lezen). Ben wel benieuwd naar wat je allemaal in je omelet doet.

  • Laat een reactie achter

    CommentLuv badge